Tehnologie

Folosim tehnologie de ultimă generaţie în domeniul stomatologiei

Tehnica PRGF Endoret,

cea mai bună alegere pentru implantul dentar

Folosim tehnologia realizată de Institutul de Biotehnologie şi Cercetare (BTI) din Spania, având privilegiul de a fi Centru acreditat BTI, în 2015 clinica Dental One a câştigat premiul “Quality Assurance 2015” .

BTI are cele mai bune resurse tehnice şi cele mai moderne tehnologii medicale care le îmbina împreuna cu resursele umane de cea mai înaltă calificare pentru a obţine cea mai bună alianţă între ştiinţă şi oameni, în folosul oamenilor.

De-a lungul timpul, folosind tehnica PRGF Endoret, tehnica BTI, rezultatele obţinute pentru pacienţi au fost spectaculoase, rata de inflamare scăzând cu până la 60% şi perioada de vindecare după extracţiile dentare fiind redusă la 3-4 luni de la perioada standard de 6-8 luni.

PRGF sunt trombocite 100% identice cu cele ale pacientului, produse din sângele acestuia printr-un procedeu simplu. Este nevoie doar de o mică mostră din sângele pacientului şi aparatura specializată pentru a produce PRGF.

Este o tehnologie care permite întrebuinţarea propriilor resurse ale organismului, cu rezultate uimitoare în multe afecţiuni patologice, regenerand tesutul fără efecte adverse şi reducând semnificativ timpul de recuperare al fracturilor, întinderilor musculare, rupturilor de tendon şi al operaţiilor efectuate.

Beneficii ale tehnologiei PRGF Endoret:

•       Măreşte rata de succes în tratamentele cu implanturi dentare.

•       100% biocompatibilă, versatilă şi sigură, fiind obţinuta din propriul sânge al pacientului.

•       Prima tehnologie din istoria medicinei care garantează o compatibilitate de 100%.

•       Proprietăţi de vindecare şi regenerare dovedite ştiinţific.

•       Nici un efect advers al tratamentului în timp

CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI PUSE DE PACIENŢI ÎN LEGATURĂ CU IMPLANTUL DENTAR

Sunt sau nu candidat pentru un implant dentar?

Ca să puteti  beneficia de un implant dentar este necesar să fiţi sănătos sau dacă urmati o medicaţie adjuvantă să nu influenţeze procedurile specifice. Pentru că implantul să poată fi inserat este nevoie să aveţi suficient os atât pe verticală, cât şi pe orizontală. În cazurile în care nu este suficient os, există diferite proceduri de osteosinteză pentru facilitarea unui suport osos suficient (augumentări osoase, PRGF-Endoret).

Care este durata de viaţă a unui implant dentar?

Implantul înlocuieşte cu succes dintele natural şi durează pe arcadă la fel ca şi acesta, în funcţie de grija dumneavoastră,  prin igienă şi control. Stilul de viaţa, accidentele, bolile -  toate acestea pot afecta succesul implantelor.  Aşadar, este imposibil să se facă promisiuni sau garanţii privind viaţa implantelor.

Este dureroasă procedura de inserare a implantului dentar?

Nu, intervenţia este complet nedureroasă, realizându-se sub anestezie locală. În unele cazuri după intervenţie este posibilă apariţia unei dureri minore, absolut normale, care cedează la analgezicul şi antibioticul recomandat de către medicul implantolog.

Ce reprezintă perioada de integrare?

Perioada de aşteptare pentru osteointegrare este de 3- 6 luni, perioadă în care implanturile se integrează perfect în os. Această perioadă se modifică în cazurile unde osul nu a fost suficient şi au fost necesare alte proceduri chirurgicale (ridicare de sinus, augumentări osoase, PRGF)

Există riscul ca implantul dentar să fie respins?

Corpul uman nu respinge implantul dentar, aşa cum ar putea reacţiona cu un transplant de plămâni, inimă sau rinichi. Implanturile dentare sunt făcute din titan care este un metal biocompatibil şi care se integrează în osul din jur şi devine parte din corp.Titanul este folosit tot mai mult în domeniul medical pentru a înlocui parţi ale corpului. Riscul de a fi respins un implant dentar poate fi datorat altor factori precum boli existente, bruxism,  lipsa osului, accidente.

Care este rata de succes a implantului?

S-a constatat că rata de success a implantului este de 96-97 % la persoanele nefumatoare şi sănătoase clinic.

Sunt necesare analize speciale?

Nu, analizele sunt cele normale de sânge, atunci când pacientul este sănătos.

Care sunt complicaţiile implantului dentar?

Periimplantita este cea mai frecvent intalnită complicaţie a implantului dentar. Aceasta se manifestă printr-un proces inflamantor, infecţios al mucoasei şi a osului din jurul implantului, ceea ce duce la pierderea acestuia.

Igiena orală  reprezintă factorul esenţial de care depinde durata de viaţă şi succesul postoperator al unui implant dentar. Apariţia unor probleme ca sângerare la periaj, durere, miros neplăcut, tumefacţie, senzaţie de mobilitate pot fi prevenite prin prezentarea regulată la medic o dată la 3-6 luni pentru control şi igienizare completă. Odată ce apare, inflamaţia evolueaza rapid la nivelul implantului, de aceea trebuie prevenită sau tratată imediat.

Periajul insuficient sau incorect favorizează apariţia plăcii bacteriene care determină mai întâi inflamaţia la nivelul gingiei în dreptul implantului superficial dar care apoi se propagă în profunzime creandu-se un cerc vicios favorizând acumularea unei cantităţi şi mai mari de placă bacteriană.

Inflamaţia nu se va opri la acest nivel dacă nu se intervine imediat, ci va migra catre osul suport al implantului determinând distrucţii osoase profunde ce culminează cu pierderea implantului.

De aceea este foarte importantă igienizarea, iar dacă înainte de implant consideraţi că aveaţi o igienă bună acum trebuie să ajungeti la o curăţare aproape perfectă a cavităţii bucale sub îndrumarea şi constanta verificare a medicului dentist şi a igienistei, dar şi cu ajutorul periuţei, aţei dentare, apei de gură, duşului bucal.